close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

איך לייצר הכנסה פאסיבית

מערכת שורשא ניסן, תשפ26/03/2020

דרך ליצור הכנסה נוספת, פסיבית, מידי חודש היא השקעות נדל"ן בחו"ל

תגיות:
אחד החלומות של ישראלים רבים, הוא לייצר הכנסה פאסיבית חודשית. החשיבה שלהם נובעת מהעובדה שהחיים בישראל הם די יקרים ולא תמיד ההכנסה החודשית מספיקה להוצאות השוטפות וגם לאלו אשר אינן צפויות וכך הכנסה קבועה נוספת תסייע להם מאד.

אצל אחרים עיקר החשיבה היא לצבור נכס נוסף, כך שיהיה להם הון המורכב מנכס בנוסף לדירת המגורים שלהם ואת הכנסה הפאסיבית הם חוסכים למטרות אחרות.

איך לייצר הכנסה פאסיבית
קיימות כמה דרכים לייצר הכנסה פאסיבית והמוצלחת שבהן היא רכישת השקעות
נדלן בארהב
. בתחום זה קיימות הרבה מאד אפשרויות של בתים פרטיים או דירות בגדלים שונים אשר ממוקמים במיקומים מובילים בערים איכותיות, אשר כדאי מאד לרכוש אותם ישירות מבעלי הנכס. רוב הנכסים מתוחזקים כראוי ולכן אין צורך לשפץ אותם.

חברה ישראלית אשר עוסקת בכך ונציגיה מלווים את הישראלים בכל ההליך הזה, מייעצים להם אילו נכסים קיימים, מהו הביקוש בעיר זו ובהתאם לכך המשקיעים בוחנים את האפשרויות המוצעות להם. נושא הזכויות של כל בית וכל המעטפת אשר כוללת את הסכם המכירה, קבלת המשכנתא מהבנק, רישום בלשכת המקרקעין וכל צורך אחר נעשה על ידי עורך דין המלווה פרויקטים מסוג זה והוא בעל ניסיון רב בכך.

בחירת הנכס לרכישה
ההמלצה היא לרכוש נכס אשר יהיה קל להשכיר אותו לאחר מכן. יש לחשוב מראש על השקעות נדלן בארהב אשר ממוקמות בסמוך לאוניברסיטאות כך שסטודנטים יהיו מעוניינים להשכיר אותן, בשכונות מובילות אשר משפחות צעירות מעוניינות לגור בהן או בשכונות הסמוכות לריכוזי תעסוקה גדולים.

בדרך זו נושא ההכנסה הפאסיבית היא די בטוחה, כיוון שתמיד יהיו תושבים אשר יהיו מעוניינים לגור באזורים הללו.

חברות ניהול נכסים
אחד הפרמטרים המובילים בכל נושא הרכישה הוא ההתחברות לחברת ניהול מקצועית אשר תנהל את הנכס לאור העובדה שבעל הנכס חי בישראל. חברות הניהול המקצועיות מעניקות לבעלים הגנה על השקעות נדל"ן בארה"ב, כיוון שהן מטפלות בכל צורך אשר קשור לניהול הנכס.

החל במציאת שוכר ראוי אשר רוצה לגור בדירה, חתימת הסכם אתו, טיפול בכל הנושאים הקשורים לכך כמו מתן ערבויות והגנה על כך שיעמוד בכל התשלומים הנדרשים. עורך הדין של חברת הניהול בוחן נושאים רבים אשר קשורים לשוכר ורק אם הכול תקין, הוא מאשר את העסקה.

החברה גובה את הכספים הנדרשים עבור 12 חודשים, שכר הדירה של חודש אחד הוא שכר הטרחה של חברת הניהול ולאחר מכן החברה מעבירה את דמי השכירות, שהם ההכנסה הפאסיבית לחשבון הבנק של בעל הנכס.

זוהי דרך מצוינת להשקיע כספים מעבר לים במיוחד לאור התנאים המועדפים של קבלת המשכנתאות המאפשרות להשקיע סכום קטן מתוך ההון העצמי ואת היתרה לשלם באמצעות הלוואה אשר ניתנת בתנאים פיננסיים מצוינים.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה